7 sty 2015

Plan na rok?

Hej wszystkim! Mam nadzieję, że mieliście udany sylwester oraz początek roku. Ja niestety z tym drugim miałam gorzej. Przez moją dość długą nieobecność w szkole, narobiło mi się bardzo dużo zaległości. Zaliczyć 5 prac klasowych w 3 dni? Nie pytajcie. Na szczęście udało mi się znaleźć trochę czasu na napisanie czegoś sensownego.



Nowy rok, nowe postanowienia. Na pewno znacie wiele. Wiele z nich pewnie też zakładaliście, jednak nie zawsze się udawało w nich wytrwać. Odżywiać się zdrowiej, ćwiczyć, uczyć się lepiej, częściej pisać posty, być systematycznym. Na pewno niektórzy z Was wiedzą o czym mówię. Ja również w tamtym i jeszcze w poprzednim roku postanawiałam sobie wiele. Chyba jednak za wiele. Nie ma sensu postanawianie sobie, że radykalnie np. zmienię swoje ciało. Zakładamy np. sobie, że codziennie będziemy trenować. Przez tydzień jest okej, potem zaczyna to kolidować z nauką, a to jest się chorym itd. Denerwujemy się, bo nasze założenia nie idą zgodnie z planem. Po miesiącu wkurzeni i już nastawieni negatywnie rezygnujemy.


Ale jednak rok w rok robimy to samo. A niby co zmienia fakt, że to akurat nowy rok? Czym się różni postanowienie, że będę ćwiczyć od nowego roku, a nie np. od wakacji? Nie mówię tu o wszystkich. Są osoby, które faktycznie jak sobie coś postanowią, to się tego trzymają. Ale  robią to rozważnie. Nie zbyt pochopnie. Dlatego ja w tym roku postanowiłam sobie tylko jedno. Że będę starała się spełniać postawione sobie cele. Pomału, po małym kroku. Tak aby być szczęśliwą i spełnioną. I tego wam życzę! Wszystkiego najlepszego!




Zdjęcia oczywiście sylwestrowe :D

Trzymajcie się i do napisania!

Kika

5 komentarzy:

  1. Powodzenia w szkole to będzie jakaś masakra :))

    http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie śliczne zdjęcia <3
    Powodzenia w nowym roku :3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Woooooo! *.* Cudne zdjęcia! <3 Powodzenia.:* Wierzę, że dasz radę.:*
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze jest truno wytrwac z postanowieniami, ale jak juz sie przyzwyczisz np. do codziennego wychodzenia na dwor zeby pobiegac, to potem jest ci latwiej i jak uda ci sie dotrzymac postanowienia to dopiero czujesz sie swietnie :)
    Sliczne zdjecia :D

    Obs/obs? ja juz zaczelam :))
    http://choco-milk-blog.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń

Jeśli krytykujesz to konstruktywnie ♥

Weryfikacja obrazkowa wyłączona ♥

Nie odwiedzam blogów osób, które piszą komentarze typu: "Hej świetny blog, wpadniesz do mnie?"

Dziękuję za wszystkie komentarze ♥